CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 19 Januari 2012

sanah helwah shazana~

Assalamualaikum...


Hari ni 19 Jan..
Hari ni adalah tarikh sahabatku dilahirkan oleh ibunya..
Sanah helwah ya ukhti Shazana.. Tak dapat nak bagi hadiah or apa2.. Hanya wish je yg aku dpt bagi.. Semoga ukhuwah antara kita akn brkekalan hingga ke syurga..
Maknanya umur kamu dah genap 18 tahun.. Saya lagi muda tau!!
 Selamat hari lahir!! Ini bermakna kamu semakin dekat dengan kematian..
perbanyakkanlah amalanmu sahabatku!!
 Ya Allah peliharalah sahabtku ini... panjangkanlah umurnya dalam menempuh hidup ini..
Ya Allah pada hari lahirnya ini aku memohon agar Kau rahmatilah hidupnya dunia akhirat..


sayang kamu selamanya.. rindu kamu sangat2!! bila kita boleh jumpa ea?? aku pun rindu dengan kawan-kawan aku yg lain..syikin,peqa,qila,timah,huda,nazihah,wawa,farami,fanad,fasyaz,mas n sume my friend.. tak larat nak sebut sume..
okelah sampai disini saje..
miss all my friends at maahad trmasuklah junior or senior.. lebih-lebih lagi sahabatku yang sorang tu..  

0 comments:

Catat Ulasan