CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 12 Februari 2013

KASUT...

bismillah..

entry kali ni nk ckp psl kasut..hehe..ade ape dgn kasut???huuhu

asal msuk sem jemesti aku tukar kasut.maklumlah kasut yg lama tu dh bocor..sian dy. asal pijak air habis basahlah kaki tu...so nk wat cerita trpksalah beli kasut baru.tp lbih sayang dgn kasut lama..style aku..aku x suka pakai kasut yg mcm perempuan sgt..mcm wedges ke...high heels ke...aku mmg x brminat.. 
*opss!! aku tak maksudkan sape2 ea..jgn ada yg terasa..

hmm kasut yg ade reben2 ke, bunga2 besar ke..mmg aku langsung x berminat..aku lbih suka yg plain dan x suke ade tumit tinggi ni...aku lebih prefer pkai kasut sneakers..
nk dijadikan cerita bile aku beli kasut je mesti warna PURPLE.. aku pun xtau npe aku pilih warna tu.. smpai kawan2 aku sume tanya..
*shida suka warna purple ke??
*npe plk tanye cmtu??
*x delah..kte tgk sume kasut shida warna purple..

hahaha...mybe kawan2 aku dan sekeliling aku ramai yg suka warna ni..tp yg pasti aku still suke dgn warne biru..warne favourite ku..hehehe



ni sekadar hiasan..takde kena mengena dengan kasut sesiapa..

2 comments:

raja fairuz berkata...

owh. kasut purple? hahaha. ckp la 'oo ni warna fav kwn aku' kan jujurr namanya? hehe

shidanurul berkata...

x pelaa..akk sje nk berkias laa...hehehe

Catat Ulasan