CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 9 Februari 2013

mencoret dan mencoret

Alhamdulillah...
kerana aku diberi kesempatan lagi untuk mencoret setelah sekian lama...

walaupun takdelah lama mana pun...

hidup ini tak seindah seperti yang disangka... tipulah andai kata ada yg tidak diuji..
termasuk aku juga..

first time aku buat perubahan dalam diriku...
*actually sblm ni pun aku ada pakai tudung labuh tu even x selalu..

bila aku pakai tudung ni aku rasa tenang sangat2..xde sape nk kacau aku...hari first aku pakai macam2 orang kata...
ada org kata...
'cube ko try pakai tudung mcm shida tuu...'
suara lain plk kata...
'tdung ni x leh pnjg lg ke?? ke ni yg pling pnjg?!'

baru2 ni pule ade rakan yg mnegur...
'makin lme kte tgk tdung awk ni mkin lbuh?? knpe?'
aku hanya tersenyum tanpa memberi apa2 komen...

biarlah apa org nk kata.asalkan aku dengan diriku.. tp pling sdih ble org yg slalu dgn kte, slalu temankn kte..ble kte berubah dy mule menjauhkan diri... aku slalu kte *itu perasaan aku je kot..

barulah aku sedar KAWAN KETIKA SENANG MUDAH DICARI..TAPI BILE KITE MULA BERUBAH SEMUA AKAN LARI...

tp aku bersyukur sgt2 masih ade kawan yg mahu berkwn dgnku...takpe kwn boleh dicari tetapi sahabat sejati satu dalam seribu erti..



0 comments:

Catat Ulasan